Deníček Miss víno – Čína 1. a 2. den, Shanghai, Nanjing

Miss víno Barbora pleskačová nás v těchto dnes reprezentuje na světovém finále Miss turismus v čínském Nanjingu. Ve spojení je s námi prostřednictvím dívčího missího deníčku. Pokud technika a cenzura povolí, budeme mít i fotogarafie.

A je to tady, můj třítýdenní „výlet“ právě začal. Odletěla jsem 14.11. v 14.05 z letiště Václava Havla v Praze. Oba mé lety proběhly skvěle, nepocítila jsem téměř ani žádné turbulence, za což jsem velice vděčná, neb už i tak jsem byla vcelku ve stresu. Je to těžké letět tak daleko, do země jiného času, politického vedení. Země jiných zvyků a tradicí. O soutěži jsem toho věděla vcelku dost, avšak ta nejdůležitější informace mě teprve čekala, a to, jaké že vlastně jsou mé „soupeřky“? Měla jsme obrovský strach, zdali budou přátelské a milé. Přeci jen jde o jakousi soutěž.

Po příletu na mne již čekal jeden z pořadatelů a další tři dívky, které přistály téměř stejně jako já. Společně jsme odjely do jednoho z hotelů, kde proběhl první společný oběd. V podvečerních hodinách jsme vyzvedly autobusem dalších patnáct dívek na letišti a odjely do „našeho“ města Nanjing. Nyní jsme ubytovány v hotelu Hilton. To do doby, než přijedou další dívky a budeme kompletní. Poté se společně přestěhujeme do hotelu Westin.

Pokoj sdílím s Heidi. Heidi je typická Finka – černovláska:-D . Avšak bude se mnou bydlet jen do doby, než přijedou naše přidělené spolubydlící. Což je trošku smutný fakt, neb jsme si opravdu blízké názory, humorem i vzhledem.

Velice se mi oddechlo, protože zatím všechny dívky, které tu jsou velice přátelské.

Jsou tu zatím holky z Finska, Dánska, Švédska, Litvy, Tatarstánu, Kyrgystánu, Camerunu, Nového Zélandu, Paraguaye, Dominikánské republiky, Korei, Malajsie... Zbytek přijede zítra, mezi nimi i má budoucí spolubydlící, Mexičanka, tak snad bude mít sebou nějakou tequilu:-)

Druhý den ráno nám začal zcela luxusní snídaní. Byla možnost jíst jak evropská jídla, tak jídla čínská. Vzhledem k následujícímu focení, které mělo, trvat celý den jsme si vybraly evropskou variantu, ale pro další den jsme si s Heidi slíbily, že musíme slíbit i ty další potraviny, jejich název mi je zcela neznámí. Tak snad nás to posílí a nepos… se:-P.

Po snídani jsme všechny v krásných dlouhých šatech přejely do parku SHENgu k celodennímu focení.  Park jsme projely v menších, rádoby golfových, vozítkách a šli na oběd. Focení neproběhlo, protože začalo pršet. Park byl moc krásný, všude bonsaie, kameny a ty pergoly čínského stylu - zdobené, špičaté střechy. Nejvíc ale vtipné je, jak velkou atrakcí jsme my. Nesměly jsme vyjít z autobusu ven, do doby, než přijela ta menší vozítka, i přes taková opatření se k nám seběhli všichni lidé z okolí a snažili se nás fotit a mluvit na nás.

Po obědě proběhla návštěva sportovního obchodu, ve kterém jsme každá dostala kalhoty a mikinu. Ty si můžeme ponechat jako dar za to, že se v nich zítra necháme fotit:) tak proč ne?:)

Časový posun tu je sedm  hodin dopředu. Ještě jsem toho moc nenaspala, tak to utíkám dohnat.

Barbora Pleskačová

Děkujeme partnerům vinařského projektu KRÁL VÍN České republiky
S námi dokážete velké věci